Wrześniowe Beglossy

Wrześniowy box #beglossypl bardzo mi się podoba #design pudełka, motyw liści w tym sezonie przewijał się prawie wszędzie, a królował kwiat Monster  
 
 
co jest w środku, sprawdźcie


.. dobrze mi się wydawało, że będzie coś z @clochee_simplyorganic i bardzo się cieszę chociaż szkoda, że to nie coś większego.. ale przemawia do mnie ta glinka! Cała ta firma mnie intryguje, a ich kosmetyki chodzą za mną od dawna.


..olejek do twarzy i pod oczy z @biooleo Olej Avocado + Green Tea - jeszcze nie zużyłam ostatniego jaki dostałam, ale słyszałam, że ta wersja jest super no więc mam nadzieję, że faktycznie się sprawdzi  


..serum do twarzy z @bialyjelen1921 mnie ucieszyło, zwłaszcza gdy zobaczyłam u innych dziewczyn opakowanie, które prezentuje się bardzo elegancko  

 
 ..szampon do włosów z @natureboxbeauty nie wiem kiedy go sprawdzę.. szamponów wciąż mam na 2 lata w przód, ale jakoś go w między czasie zużyję tym bardziej, że prezentuje się świetnie   no i ta zapowiedź na naturalne.. zobaczymy!

 
..żel oczyszczający do twarzy z @bioderma_poland ma między innymi zapobiegać zatykaniu porów, brzmi fajnie, ale ciekawe jak ze składem? 


..matowa pomadka z @goldenrosepolska Matte Crayon Lipstick, kocham matowe pomadki!
 


 Na koniec powiem, że sam fakt obecności tej pomadki mnie cieszy, ale kolor.. niestety na jakieś 6 szminek jakie dostałam od początku subskrypcji jest to już 5 czerwona Lubię ten kolor, ale bardziej uwielbiam bordowe! No i uważam, ze urozmaicenie jest ważne!
Podsumowując sam box nie jest zły, chociaż to powtarzanie kolorów bardzo mnie męczy, ale mimo wszystko myślę, że warto go kupić.


___
Kto ma swojego box'a? Co myślicie o takiej zawartości? siostry.k.s

Komentarze

Popularne posty