TANIO VS DROGO

Tanio vs Drogo! 


Dzisiaj pod 🔎 porównanie dwóch tuszy z różnych półek cenowych, które mnie oczarowały! ❤ Na wstępie jeszcze powiem, że to moje pierwsze tusze z takimi "małymi" szczotkami. 
Mój pierwszy od którego się wszystko zaczęło @collistarbeauty Mascara Infinito Extra Nero kupiona w @douglas_polska ✔ pięknie rozczesuje ✔ wydłuża ✔ delikatnie pogrubia ✔ podkręca ✔ nadaje delikatnie objętości ✔ nie sypie się nie robi pandy ✔ dobrze się nią pracuje, ale potrzeba wprawy (ja na początku myślałam, że go wyrzucę, bo nie potrafiłam go używać 😅) ✔ prosta sylikonowa szczotka ✔ pojemność 11ml ✔ czas użytkowania po otwarciu 12m-cy ❌ cena, na promocji dałam za niego 99zł teraz jest po 109zł chociaż na necie można znaleźć taniej; 


@lovelykosmetyki Curling Mascara Pump Up kupiona w @rossmannpl ✔ świetnie rozczesuje ✔ wydłuża ✔ podkręca ✔ nie sypie się ✔ rozdziela pojedyncze rzęsy nie robi pandy ✔ silikonowa łukowata szczoteczka ✔ pojemność 8 g ✔ czas użytkowania po otwarciu 6m-cy ✔ cena, normalnie kosztuje ok 14zł na dużej promocji kupiłam za jakieś 7zł, a na necie myślę, że do 10zł można go dostać. 😊
 


____

Podsumowując tusze dają naprawdę bardzo podobny efekt. Collistar już przy pierwszej aplikacji ładnie wydłuża rzęsy i daje im taki efekt rozproszenie (wydaje się ich więcej), natomiast Lovely już przy pierwszej warstwie lepiej podkręca, a przy dwóch warstwach również ładnie wydłuża. Daje efekt bardziej rozczesanych pojedynczych rzęs. 
Moim zdaniem głównie różnią się ceną, szczoteczką i pojemnością. Także jeśli ktoś szuka dobrego tuszu z takimi małymi szczoteczkami w niskiej cenie to polecam Pump Up, jeśli zaś nie szkoda Wam pieniędzy to śmiało bierzcie Infinito. Ja osobiście jestem teraz fanką tego małego żółtka 😊
 
____

Znacie te tusze? Wolicie kupować taniej czy nie liczą się dla Was pieniądze? Szukacie tańszych zamienników?

Komentarze

  1. Widać czasem nie trzeba przepłacać❤bardzo fajnie wszystko opisane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie musiałam się o tym przekonać chyba na własnej skórze, ale cieszę się, że już wiem 😊

      Usuń
  2. Drogo nie zawsze oznacza lepiej😉😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, kusiło mnie żeby sprawdzić, bo tyle dziewczyn zachwala takie drogie tusze, ale nie ma sensu takich kupować, bo mają super tańszych zastępców ❤

      Usuń
  3. Ja osobiście lubię ten tusz od Lovely 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero na tej prince kupiłam go pierwszy raz i naprawdę jestem oczarowana ❤

      Usuń
  4. Ja tam stawiam na średnią półkę cenową i kupuję Golden Rose Lash Plumping, uwielbiam go 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie miałam jeszcze nigdy tuszu z GR, jedynie szminki i konturówki 😂

      Usuń
    2. Polecam sobie sprawdzić 😁

      Usuń
    3. Chętnie się rozejrzę 😁

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o droższe marki to bardzo lubię tusze Lancome. Ale i Essence ma świetny tusz, więc uważam, że warto próbować wszystkiego jeslj ma się możliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację, mam jakiś tusz z Lancome z Sephora Box muszę go sprawdzić 😊

      Usuń
  6. Znam ten tusz z Lovely i muszę przyznać, że bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty