rossmann proomocja -55% i akcja pomagam

Wczoraj już post wylądował na IG, ale z braku czasu tutaj jest dopiero dzisiaj 😉 
w piątek 19.10 zakończyła się Wielka Promocja w @rossmannpl -55%, więc postanowiłam zrobić takie małe podsumowanie 😊 Miałam dwa podejścia i choćbym chciała, nie mogłam więcej, bo przy drugich zakupach pewna dziewczyna poprosiła mnie czy mogę jej pożyczyć swojej apki, bo nie miała - także taki mały dobry uczynek chyba, nie? 😜
Pierwsza tura zakupów, a w niej przede wszystkim Wibo, Lovely i jedna perełka z Maybelline, link do tego posta klik 😊
 Natomiast drugie podejście zdominowały podkłady AA Cosmetics i ponownie Lovely, link do tego posta klik klik 😊

 
Prawie wszystkie kosmetyki są już używane, jedynie podkłady jeszcze leżą 😅
___
Z całej tej gromady mam już nawet swoich ulubieńców, na pierwszym miejscu @lovelykosmetyki tusz do rzęs Pump Up (z dzisiejszego posta😅), na drugim @wibopl puder sypki Photo Ready, rozświetlacz w kolorze Gold no i korektor Eraser @maybelline. Póki co to moja mała TOP lista. ❤


 Na koniec poruszę jeszcze bardzo fajną akcje jaka ma miejsce, a mianowicie jeśli macie punkty na swojej aplikacji Rossmann i wciąż się zastanawiacie co z nimi zrobić to teraz jest idealna okazja! ❤ Można przekazać swoje punkty (wszystkie lub część), na różne placówki z okolicy! Są to domy dziecka (jak u nas), schroniska i inne. Bardzo fajna sprawa! Może pojedynczo nie jesteśmy wielcy, ale jeśli każdy z nas dołoży swoją cegiełkę to możemy pomóc wielu ludziom i zwierzętom! 👫🐶 My wspieramy takie sprawy i cieszymy się, gdy różne firmy czy też osoby publiczne podejmują takie inicjatywy. 💚 

 


Dzielcie się swoimi punktami i ślijcie info dalej, czas jest do 31.10.2018r, a cel szczytny! ❤ 

Komentarze

  1. Podpisuję się pod tym. Obiema rękoma! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje punkty poleciały już dla dzieci z domu dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje punkty już przekazałam. A podczas promocji kupiłam tylko trzy produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłyśmy zupełnie różne produkty, ale parę z twojej listy kupiłam w poprzedniej edycji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja super :) Punkty oczywiście już przekazane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda inicjatywa jest SUPER fajnie że umiemy dzielić się z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam mega skromne zakupy, jeszcze z ostatniej promocji mam zapasy :D Oczywiście wszystkie punkty przekazałam, jak dla mnie super akcja ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty