BANDI MEDICAL EXPERT

 Długo zwlekałam z recenzją tego kosmetyku, ponieważ nie byłam pewna efektów. Ale w zasadzie ja testuje, więc jakiekolwiek by nie były efekty na mojej skórze takie opiszę.
Od początku..
Moja skóra nie potrzebuje jakiegoś mega nawilżenia, ponieważ nie jest przesuszona. Czasami delikatnie na policzkach czy na nosie czuję, że czegoś jej brak. Krem dostałam w paczce z beGlossy. Sama raczej bym go nie kupiła. Wystarcza mi zwykły krem, ale skoro miałam okazję go poznać i przetestować to oczywiście z chęcią to zrobiłam :) 
Może zacznijmy od przedstawienia: 
Jest to silnie nawilżająca emulsja do każdego rodzaju cer zmagającego się z przejściowym i/lub długotrwałym przesuszeniem. Stosować można na dzień jak i na noc.
No ja nie zaliczam się do powyższego, ale jak mówię testowanie jest dla mnie hobby więc tak zrobiłam! Przy swojej cerze nakładam go na noc, po uprzednim demakijażu i dokładnym oczyszczeniu skóry. Wystarcza niewielka ilość na pokrycie całej twarzy. Konsystencja ułatwia rozprowadzenie, gdyż emulsja nie jest tłusta i gęsta. Buźka robi się gładka i pachnąca, skóra jest miękka lekko błyszcząca, nawilżona. Więc cóż? Spełnia swoje zadanie. Ale czy poradzi sobie z większym wyzwaniem? Od paru dni namawiam męża na używanie, on w porównaniu do mnie ma naprawdę suchą skórę.. Podsumowując: 
plusy?  
nawilża i wygładza,
 pozostawia skórę miękką,
ładnie pachnie - delikatnie
dobrze się rozprowadza i wchłania
minusy?
cena! 50ml - 59zł
Mam wersję 30ml jak dla mnie wystarczająca i tak chwilę mi zejdzie zużycie jej:) Ale u osób z poważniejszym problemem np jak u mojego męża raczej na tak długo nie wystarczy. A koszt jest nie mały, chociaż wiem patrząc na niego, że czasami pieniądze nie grają roli byle by się pozbyć problemu. 
Także ogólnie rzecz ujmując polecam! Warto go przetestować i sprawdzić na sobie. Dla mnie rewelacja, ale raczej ponownie go nie kupię, ponieważ nie potrzebuję, aż takiego kosmetyku. Chyba, że dla faceta
9/10


Czy ktoś z Was miał styczność z tym kosmetykiem, lub tą firmą? Jeśli tak dajcie znać jak Wasze wrażenia :)

Komentarze

Popularne posty