haul BeGLOSSY - grudzień

Ok.. to już naprawdę ostatni post odnośnie grudniowych szaleństw zakupowych (internetowych). Trzecia i ostatnia paczka, którą zamawiałam jeszcze w grudniu przed samym sylwestrem. Brawo dla mnie za niecierpliwość! :) Czy ktoś słyszał już o stronie beglossy.pl ? Bardzo fajna stronka na której można zamawiać sobie pojedyncze pudełka z kosmetykami, lub całe subskrypcje. Oczywiście ja "typowa Karyna" nie mogłam się oprzeć i zaszalałam z całą subskrypcją. Na rok! Z dwóch powodów: 
wychodzi o wiele taniej,
jestem rządna testowania wszystkich kosmetyków na świecie! 

 Co jest w pudełkach? Zawartość do ostatniej chwili jest tajemnicą, dostajemy kosmetyki w formie próbek lub pełnowymiarowych produktów. Marki raczej nowe, lub nie aż tak znane. Na koncie mamy swój profil urody, który trzeba wypełnić, aby kosmetyki były jak najbardziej spersonalizowane pod nas. Ja zamawiałam w grudniu, więc zaczęłam od grudniowej edycji Divine Star.
Piękne pudełeczko, pięknie zapakowane. W środku ulotka na której jest dokładny opis każdego produktu. 
Przyznam, że pierwszy raz mam okazję sprawdzić te marki. Część kosmetyków już testuję, więc niedługo będą się pojawiały recenzje. Ale już mogę powiedzieć, że opcja jest mega! :)


Kto zna, kto zamawiał? a może ktoś się zastanawia nad taką opcją? Dajcie znać :)

Komentarze

Popularne posty