HAUL KOSMETYCZNY czyli małe łowy.

Niestety z braku "dopływu internetu" post z delikatnym opóźnieniem..
A więc w piątek po badaniach byłam na małych łowach w Rossmannie. Niestety już po promocji 2+2, bo jak to mój mąż stwierdził "dla oszczędzenia kilku zł nie ma sensu jeździć codziennie" - ehh faceci.. nic się nie znają! 
Jeszcze podczas tej promocji na aplikacji zaznaczyłam sobie produkty, które chcę kupić. Czytam dużo opinii na wizażu i na Insta u innych maniaczek kosmetycznych, więc wybrałam sobie te najbardziej polecane!:) 
Co kupiłam?
  • Nivea Micelarny Szampon głęboko oczyszczający
  • Alterra szampon nawilżający, głębokie odżywienie i energia
  • Alterra maska do włosów z tej samej linii co szampon
  • Pantene 3 minutowa maska do włosów 
  • Cien solny peeling do ciała - wyszczuplający 
 Wszystkie produkty mam pierwszy raz, więc będę testowała :) Wczoraj już użyłam zestaw z Alterra, a dzisiaj masowałam się peelingiem. Mam nadzieję, że i u mnie te kosmetyki się sprawdzą jak u innych dziewczyn i będę mogła je polecić. Póki co sama czekam na efekty, także opinie będą za jakiś czas.

 Znacie te kosmetyki lub firmy? :)

Komentarze

Popularne posty