Haul Kontigo

Czy jestem typową Karyną ? Ohh.. jeszcze na świątecznych promocjach na koniec roku dałam się skusić na wielkie zamawianie. Czy każda kobieta tak ma? Czasami mi się wydaję, że znaczek % działa na nas jak lep na muchy. Lgniemy tam gdzie najwięcej promocji i największe cyfry na minusie. Jak reaguję na -20%, a co dopiero gdy widzę -50%? Zamieniam się w zakupowego ZOMBIE :D ale cóż, taka nasza natura. Taki świat. Więc co jeszcze wyhaczyłam na grudniowych promocjach? Tym razem kosmetyki z kontigo.pl również jest to moje drugie zamówienie z tej strony. Jak tam trafiłam? Tym razem przekonała mnie RED LIPSTICK MONSTER, która daaaawno temu pokazała piękne matowe szminki z serii MOOV. Od razu się w nich zakochałam, więc zamówiłam. Teraz poszłam w inne zakupy.. zakupiłam nowe kosmetyki, z którymi w sumie nie miałam jeszcze nigdy do czynienia:
  • Zestaw z long4lashes serum do rzęs i paznokci,
  • Zestaw z moov matowa szminka i konturówka,
  • sypki puder ryżowy moia,
  • korektor rozświetlający moia, 
  • sztyft do konturowania twarzy
.. a w prezencie dostałam składany pilniczek, bardzo miłe zaskoczenie! Wszystko jest bardzo dobrze zapakowane, a promocje jakie mają na stronie po prostu aż wołają! Polecam wejść sobie również do nich na ig.kontigo tam też są najnowsze oferty. 
Więc będzie wielkie testowanie :) A recenzje dam z czasem. 





Czy są tu osoby, które zamawiały z tej stronki? Jeśli tak dajcie znać co myślicie :)

Komentarze

Popularne posty