TEEEZ OASIS GEM LIPSTICK - pomadka matowa.

Kolejna rzecz z grudniowego pudełeczka BeGlossy przetestowana! Jest to właśnie ta nieprzeciętna pomadka. Opakowanie jest dość abstrakcyjne i sprawia wrażenie czegoś taniego i nie koniecznie dobrego. Na szczęście to tylko złudzenia. Od producenta:
  • pomadka o bogatej pigmentacji
  • matowa z satynowym wykończeniem
  • utrzymuje się do 8h
Moje odczucia? Pomadka jest naprawdę WOW!  
plusy? 
Jest bardzo bardzo mocno napigmentowana, więc nie trzeba jej dużo nakładać. Jest w formie wysuwanego sztyftu, świetnie się aplikuje dzięki troszkę innemu kształtowi. Łatwo zaznaczyć sobie najpierw kontur ust. Ma piękny ciemny soczysto 'wiśniowy' kolor i ciekawy zapach, który towarzyszył mi ostatnio przez parę godzin. 
minusy? 
Cena! niestety nie jest już taka fajna, bo jednak 78zł za szminkę to troszkę dużo. Zwłaszcza za (póki co) tak mało znaną markę w Polsce, ale jeśli mielibyście okazję ją wypróbować lub dorwać taniej to polecam. 
Mi osobiście przypadła do gustu no i ten kolor. Akurat trafiony w mój gust
9/10

Czy ktoś miał okazję wypróbować to cudeńko? Dajcie znać :)

Komentarze

  1. Wygląda inaczej,zatem jest oryginalna w swoim rodzaju i pewnie przyciągnie nie jedno spojrzenie.Mnie się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty