Zbieram wyprawkę

Mówią, że czas leci szybko.. i mają rację! Kto by pomyślał, że czas do spotkania z naszą perełką tak szybko mignie? Nie tak dawno zastanawiałam się jak to będzie - pierwsze ruchy, pierwszy widok na USG. A teraz? Został nam raptem miesiąc. Wózek kupiony, łóżeczko już nawet złożone, pościel, kocyki, rożki czekają grzecznie. Ciuszki poprane, pierwsza paka pampersików chusteczek i innych mediów pielęgnacyjnych też już czeka. Niby wszystko gotowe, a jednak co chwilę coś.. dziękuje Panu z góry, że w tym trudnym ale pięknym czasie byłam z moją siostrą. Dlaczego byłam? Bo ona (szczęściara) już urodziła, w grudniu przed świętami. Więc najpierw miałam zaszczyt zostać ciocią, pierwszy raz w życiu ❤ teraz czekam na drugi zaszczyt, najważniejszy w moim życiu - narodziny mojego maleństwa
Powiem szczerze, że jest mi o wiele łatwiej gdy to moja siostra pierwsza utarła szlaki. Zanim mój bąbelek wyjdzie na świat, jej kruszynka będzie miała już prawie 2 miesiące. Więc dostaje gotowe porady z pierwszej ręki. Co potrzeba na 100% a co nie. Jakie ciuszki są NAJwygodniejsze, jakie płyny, preparaty, witaminki itp są niezbędne. W co zaopatrzyć się od razu, a z czym można poczekać. Wow! sporo tego.. mój osobisty zestaw do szpitala jest już prawie skompletowany, dla maluszka ogarniam jeszcze ostatnie drobnostki. Czeka mnie jeszcze mega zamówienie z apteki, siostra poleciła aleleki.pl i jestem zdumiona, że mają tam wszystko co potrzebuję. Cen nie porównywałam, bo nie chcę mi się biegać po różnych punktach. Wolę wszystko na raz jedną paczuchą.
 Za to mam już część potrzebną po powrocie do domu :) 
Są tu jakieś mamuśki? A może znacie jednak jakiś inny fajny internetowy sklep/aptekę gdzie mogę się zaopatrzyć?
  




Komentarze

Popularne posty