Ambasadorka Kosmetyczna - Test G- Synergie

Ostatnio udało mi się zakwalifikować do testowania nowych kosmetyków marki, która dopiero wchodzi na nasz rynek. 
G-Synerie to kosmetyki oparte przede wszystkim na imbirze, ale nie tylko. W swoim zestawie do testowania dostałam cudowną odżywkę do włosów farbowanych. 
Mam nadzieję, że pozytywnie wpłynie na moje "ombre" :) do tego dostałam mniejszą wersję 99% żelu aloesowego. O jego cudnych właściwościach nie trzeba za wiele mówić, bo jest on znany i uwielbiany. Aż trudno uwierzyć, że sama jeszcze nie miałam okazji go testować hahaha.. przymierzałam się do zakupu, ale czekałam, aż więcej kosmetyków mi się skończy, aby zrobić większy zakup. Teraz dostałam, więc w końcu sprawdzę czym tyle osób się zachwyciło. 
Ponadto dostałam próbkę oczyszczającej maseczki z glinką, która też mam nadzieję poprawi mi troszkę buźkę. Ma zmniejszać wydzielanie sebum i oczyszczać pory.
 Zabieram się za testowanie i niebawem dam znać! :)



Ciekawi recenzji? A może już ktoś miał okazję poznać tą markę? Dajcie znać koniecznie :)

Komentarze

Popularne posty