Sylveco odżywcza pomadka z peelingiem

Dzisiaj przychodzę z moim nowym odkryciem! Od dawna szukałam dobrej pomadki, ponieważ zimą moje usta lubią troszkę się wysuszać..
Obserwuje bardzo dużo dziewczyn, które tak jak ja kochają i testują różne kosmetyki i właśnie wiele razy pojawiała się u nich firma Sylveco. Również wiele pozytywnych opinii na wizażu skusiły mnie do zakupienia.
Pomadka, która regeneruje spękane wysuszone i wrażliwe usta. Do tego ma w sobie peeling z cukru trzcinowego, który masuje i dodatkowo dba o zdrowy wygląd. Jest to produkt Hipoalergiczny, który ma w sobie wiele świetnych składników np. wiesiołek czy wosk pszczeli. 
Jak dla mnie super połączenie pomadki z peelingiem! No i super efekty, polecam wszystkim serdecznie zwłaszcza, że jest to Polski produkt i przede wszystkim naturalny!

Plus:
polska marka
produkt naturalny
dobry skład
regeneracja ust
peeling wygładzający usta
dostępny już w wielu punktach
tani (choć ceny się wahają od 7zł do 15zł)
 Minusy:
brak!

Ja kupiłam swoją w aptece internetowej, którą również polecam aleleki.pl za 6,99zł. 
10/10 na pewno kupię jeszcze nie raz :)




Czy ktoś z Was miał do czynienia z tą firmą, tym produktem? Ja stosuje raptem dopiero 3 ich produkty i osobiście jestem oczarowana. Dajcie znać jakie macie odczucia. :)

Komentarze

Popularne posty