Test z Wizaż

Witam, dzisiaj muszę się czymś pochwalić, a mianowicie.. Pierwszy raz mam okazję testować produkty dla wizaz.pl i jest mi niezmiernie miło z tego powodu! :) Zostałam wybrana do przetestowania jednego z 3 zestawów do włosów marki Wellaflex. 
Wellaflex Frizz Control lakier i pianka Extra Strong z technologią  Flexactive. Dostałam ten zestaw, ponieważ jest specjalnie dopasowany do mojego rodzaju włosów.
Jakie ma zadanie?
zapewnić kontrolę nad niesfornymi włosami,
 zapobiegać puszeniu się w każdej sytuacji.
Moje włosy to akurat ten typ, który żyje własnym życiem i nie zawsze udaje mi się nad nimi zapanować. Mam nadzieję, że ten zestaw się sprawdzi i faktycznie będę w stanie ujarzmić te moje kosmyki.


Póki co narazie przetestowałam kilka razy piankę i pierwsze wrażenie jest super! Ma cudowny zapach, świetną konsystencję łatwą do nałożenia i rozprowadzenia po włosach.


Tymczasem zabieram się za dalsze testowanie, a niedługo recenzja! Oby to było moje KWC :)
Może znasz te produkty?

Komentarze

Popularne posty