Ambasadorka LPM

Jakże mi miło pochwalić się moim pierwszym testowaniem z Le Petit Merseillais! Zostałam Ambasadorką najnowszej kampanii Rozświetlający Rytuał, która jest totalną zapowiedzią lata, a dlaczego? Zapach tych kosmetyków jest obłędnie słodki, morelowy może aż za bardzo :) Paczka bardzo mile mnie zaskoczyła, ponieważ były w nim aż 3 produkty oraz próbki :) 

 
W zestawie znalazło się:
  Mleczko nawilżające rozświetlenie z olejkiem morelowym, białą lilią i masą perłową. Mleczko ma fajną konsystencję, lekko brzoskwiniowy kolor, intensywnie słodki zapach i złote drobinki, które pięknie rozświetlają skórę.


 Drugim kosmetykiem jest pielęgnujący olejek do mycia (ciała), również o fajnej konsystencji i zapachu. W jego skład wchodzi olejek morelowy i olejek z płatków róż, dzięki czemu ma nadawać skórze piękne rozświetlenie. Dość dobrze się pieni, jednak jeszcze nie używałam go pod prysznicem.


Trzecim i ostatnim pełnowymiarowym produktem jest dezodorant pielęgnujący delikatność z olejku morelowego i olejku z szałwii. Tutaj niestety powiem szczerze, że jak dla mnie.. na dezodorant ma zbyt intensywny i słodki zapach. Nie jest zły, jednak ja wolę delikatniejsze zapachy.


W zestawie również było kilkanaście próbek mleczka, które od razu troszkę porozdawałam. Stąd też mam pierwszą opinię mojej mamy, która jest zachwycona nim i od razu powiedziała, że musi sobie taki kupić. Mhm.. może jej go sprezentować?


Bardzo dziękuje za udział w tej kampanii, lubię poznawać i testować nowości kosmetyczne. A przyznam szczerze, że pierwszy raz mam styczność z tą marką :)
A Wy jakie macie zdanie na temat nowej kampanii i kosmetyków LPM?

Komentarze

Popularne posty