SYLVECO - Hibiskusowy tonik do twarzy.

Dopiero zaczynam przygodę z kosmetykami naturalnymi i to akurat był mój pierwszy taki produkt. Tonik hibiskusowy, który bardzo mnie zaskoczył przede wszystkim kolorem i konsystencją. Jest lekko czerwony/ciemnoróżowy i ma galaretkowatą konsystencję. Wiele gęstszą niż normalne toniki. Delikatny lekko wyczuwalny zapach, na całe szczęście. Używałam go regularnie później odstawiłam i znowu zaczęłam.
plusy? 
jest delikatny, nie podrażnia, daje uczucie ukojenia, ma fajny skład, dobrze się nim pracuje, nie wywołał pieczenia ani żadnych innych zmian na twarzy

minusy?
troszkę dziwny zapach, niestety nie zauważyłam utrzymania nawilżenia

Ogółem to dość fajny produkt, jednak nie było u mnie jakiegoś efektu WOW. Mogę go śmiało polecić, ale sama nie wiem czy jeszcze go kupię.
9/10


Komentarze

Popularne posty