beglossy beauty rituals

Pa藕dziernikowe @beglossypl #beautyrituals 馃槉 



W domu mam ju偶 je od tygodnia, ale nie by艂o kiedy go dok艂adnie obejrze膰 馃槄 moj膮 uwag臋 szczeg贸lnie przyku艂a g膮bka do makija偶u @ilu_beauty i mimo, 偶e liczy艂am na r贸偶ow膮 to i tak jestem z niej zadowolona (ju偶 by艂a u偶ywana st膮d brud 馃挌)

 
 Tak偶e chyba jak zawsze u mnie, ca艂a zawarto艣膰 boxa to dla mnie nowo艣ci 馃槏 Kusz膮ce jest jeszcze serum naprawcze @biotaniqe..

 
 ..i maseczka peel-off @himalayaherbals 馃拞 


A tutaj pozosta艂e kosmetyki jakie znalaz艂y si臋 w tej edycji:
Naturalny krem od偶ywczy Biotaniqe.

 Krem silnie nawil偶aj膮cy Esthederm.


Pasta do z臋b贸w Himalaya Herbals.


Krem Hialuronowy.


Na koniec karta z cenami i dok艂adniejszym opisem ka偶dego produktu.

___
Kto ma swojego boxa? Znacie te kosmetyki? PS. Na Insta stories wrzuc臋 kod rabatowy do #ilubeauty na -15% 馃槉

Komentarze

Popularne posty