SOL DE JANEIRO Brazylijski krem do cia艂a Bum Bum

Recenzja! 馃帄 
SOL DE JANEIRO Brazilian Bum Bum Cream - 
Brazylijski krem do cia艂a Bum Bum 馃挘 
 
.. miniaturk臋 t膮 o pojemno艣ci 24ml mam z @sephorapolska SephoraBox ❤ Jak si臋 sprawdzi艂? ✔ pi臋kny zapach, kt贸ry utrzymuje si臋 kilka godzin (przesi膮ka nawet na ubranie) 馃槏 ✔ szybko si臋 wch艂ania ✔ fajna delikatna konsystencja ✔ wygodna aplikacja ✔ nawil偶a ✔ nie zostawia t艂ustej warstwy ✔ zmi臋kcza sk贸r臋 ✔ w po艂膮czeniu z peelingiem dzia艂a dobrze na rozst臋py i delikatnie wyg艂adza ❌ dost臋pno艣膰 ❌ cena 150ml - 129z艂, 240ml - 179z艂. 
 
Og贸lnie krem jest bardzo zachwalany, poniewa偶 ma w sk艂adzie guarane, mas艂o z kakaowca cupua莽u, acai i olejek kokosowy dzi臋ki czemu ma dzia艂a膰 silnie nawil偶aj膮co i uj臋drniaj膮co. Czy ja taki efekt uzyska艂am? Nie do ko艅ca, ale mimo to jest fajny 馃槉  
___
9/10 gdyby by艂 ta艅szy ch臋tnie bym kupi艂a wi臋ksze opakowanie jednak w takiej cenie raczej si臋 nie skusz臋. 馃捀 
Kto s艂ysza艂 o tym kremie? Znacie jakie艣 kremy/balsamy uj臋drniaj膮ce?
Tu post na IG klik

Komentarze

  1. Te偶 bym si臋 na niego skusi艂a, gdyby by艂 ta艅szy. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Szkoda, 偶e taki drogi bo ch臋tnie bym po niego si臋gn臋艂a! :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja mam jeszcze mniejsza mniejsz膮 pr贸bk臋, ale nie otwiera艂am jeszcze :) og贸lnie ciekawa jestem tego kremu

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ch臋tnie bym pozna艂a go bli偶ej, szkoda tylko, 偶e cena troch臋 zniech臋ca.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty